låååååång blogg :P

Nu har man varit dålig igen men har haft fullt upp..

Men har kommit lite längre på problemet tjejer.. nu har an gjort slut med Hanna eftersom man inte riktigt vet vad man känner för henne å att man tänker på Martina en hel del.. så då är de inte snällt att vara tillsammans med Hanna.. så de tog slut så får man se vad som händer i framtiden om de blir Hanna eller Martina eller om man kommer var själv ett tag..

Men i morgon blir de att träffa Martina som man faktiskt har längtat efter..

Men jag kan erkänna att de kändes lite när man gick in på facebook å såg att man inte var tillsammans med Hanna..

Det är la de som har hänt inom de ämnet..


Annat som har hänt i mitt liv är la att man har hjälpt Martin å riva på deras vind så de kan börja göra rum där uppe.. å på söndagen så var jag i Alingsås på ljusparty hos Johanna fast jag å Martin gick ut med bamse när de höll på där inne så man slapp allt..

Å denna veckan har man inte gjort så mycket mer än att jobbat å idag har man fixat lite mat till jobbet

Sedan svar till "Berits" inlägg:

"Varför träffar man en annan tjej om man redan har en... du verkar inte vara snäll mot din flickvän..."


Var ju inte riktigt meningen att man skulle känna så för Martina vi skulle bara träffas som kompisar å inget mer fast de blev ju lite mer än de


Å svar till Z:a

" Men du...inte lätt val! Men man är ju inte alltid superkär i den man är tillsammans med. Men vet precis hur du känner dig har oxå varit där! Men, kan ju säga att det inte har med ditt utseende att göra! De hade gillat dig ändå! Dessutom tycker inte jag att du var tjock när vi umgicks. Eller kanske lite i början men då var jag typ elva! Du ör iaf en toppen kille och jag tror du kommer göra rätt val!
Puss"

Ne man är ju inte de å jag kanske ger upp för lätt men är de mig å Hanna som är de rätta så blir vi nog ett par igen.. men får ju se vad som händer med mig å Martina förs.. men vi får la se hur framtiden blir.. men en sak som är säkert är att vi får träffas snart igen :)


Nu har jag nog fått med de mesta eller nja inte riktigt allt tappade bort alla mina kort å körkort å jävlar vad allt blir jobbigt då man kan ju inte handla något å inte bevisa vem man är.. men men ska få nya kort i veckan så får la hoppas at de kommer snart.. så nu var de nog allt å snart blir de sänge

Natti natt på er kramar


Kommentarer
Postat av: Lisa

"men får ju se vad som händer med mig å Martina först". Ja, eller så är du helt enkelt så jäkla svag så att du ser om du kan få M först, och om inte så tar du H i reserv! Man har inte nån bara för att ha nån, och har man det förtjänar man inte att ha någon alls! Tack för mig, Hej!

2009-03-26 @ 03:40:20
Postat av: BättrePojkvänÄnDuNånsinKommerBliDinFegaJävel

Hahaha så jävla rätt å sant!!

2009-03-27 @ 12:14:21
Postat av: Lillajag

Eee låt honom vaa..han är ärlig i alla fall o detta är inget dagis små barn =)

2009-03-27 @ 13:52:46
Postat av: BättrePojkvänÄnDuNånsinKommerBliDinFegaJävel

Hörru Lilla Du..



Alla tjejer i världen borde låta honom vara, med tanke på hur respektlöst han behandlar dom..



De heter Förskola :)

Och på förskolor är det vanligt att barnen vill ha något annat att leka med än de dom redan har, som mattias gör.. en vacker dag kanske han växer upp och mognar och inser att han inte både kan ha och äta kakan som ett vilset förskolebarn.

2009-03-27 @ 16:37:49
Postat av: Anonym

Någon som borde växa upp är nån som inte vågar stå för vad den tycker genom att inte skriva ut sitt namn :P

2009-03-27 @ 17:22:59
Postat av: Z:a

Fan Mattias bry dig inte om dom! Jag tycker inte att du har gjort något fel!!! Du gör som du känner och det är inte respektlöst eller något annat skit som folk skriver!!! Mig har du alltid behandlat toppen!!! Ta inte åt dig! puss

2009-03-27 @ 17:37:34
URL: http://greiners.blogg.se/
Postat av: Linda

Z:an tack där fick du till de =)

2009-03-27 @ 17:42:39
Postat av: Z:a

Sikken tur! Är helt sant!

2009-03-27 @ 18:13:32
URL: http://greiners.blogg.se/
Postat av: BättrePojkvänÄnDuNånsinKommerBliDinFegaJävel

Heter Jens och enda anledningen ni tar mattias parti är för ni inte är i hans ex situation :) hade låtit annorlunda om ni blivit dumpade för någon annan era små hycklare haha och att kommentera detta bevisar bara hur rätt jag har :)

2009-03-27 @ 18:50:17
Postat av: Linda

Ja som mattias redan sagt jag är ett av hans ex men skilland från hanna o hennes parti är jag något äldre o vet att livet är hårt.. ni är så unga än..njuta av livet istället så kommer ni förstå att de av sånt här man växer av.. Så ut i vårsolen o njut av livet

2009-03-27 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0