länge sedan nu

Okay nu har jag varit jätte dålig på att blogga men de blir så ibland har haft mycket för mig..

Får la försöka komma ihåg vad som har hänt i helgen.. var hos Hanna på fredagen till lördagen när vi gick ut och åt med hennes familj för att hennes pappa fyllde år på söndagen..

Efter att vi hade varit ute så åkte jag å Hanna till Fåglum för att vara med familjen å kolla på melodifestivalen.. sedan sov vi där för att åka till Borås och handla lite.. blev en hel förmiddag å efter de mat i Fåglum innan vi åkte och lämnade Hanna å sedan blev de sängen för mig tror jag :p

På måndagen så åkte jag in till Lidköping efter jobbet för att träffa Martina.. blev inte en så lång träff eftersom hon skulle ut å äta.. innan jag åkte hem så åkte jag förbi Hanna en stund..

När jag kom hem så blev de  bestämt att jag skulle träffa Martina på tisdagen också å då skulle vi träffas lite längre än bara några min :P å de blev de verkliten vi gick runt i Lidköping i två timmar å pratade.. måste säga att Martina verkliten var en snäll tjej å jätte rolig att prata med :)

Idag har de bara blivit jobb å ska nog bort till min syster lite behöver ha lite råd å så ska jag lämna lite saker..

Ha de så bra så länge så ska jag bli bättre på att blogga :P kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0