svar på en jävla massa kommantarer

Shit vad folka blev upprörda bara för att man gjorde slut med Hanna för att träffa Martina.. har lite kommentarer att svara på.. är la bara att börja från början med alla..

Postat av: Lisa

"men får ju se vad som händer med mig å Martina först". Ja, eller så är du helt enkelt så jäkla svag så att du ser om du kan få M först, och om inte så tar du H i reserv! Man har inte nån bara för att ha nån, och har man det förtjänar man inte att ha någon alls! Tack för mig, Hej!

SVAR:

Först å främst vill jag säga att jag vet att jag kan få Martina om jag vill eftersom hon har sagt de.. så där inte så att jag försöker få henne å  sedan om de inte hade gått så hade jag gått tillbaka till Hanna..

Vad detta handlar om är att jag är osäker på vad jag har för känslor för Hanna å vad man har för känslor för Martina.. jag gjorde ju slut för att ta reda på vad jag känner, för du säger ju själv att man inte ska vara ihop med någon för att bara ha någon..


Postat av: BättrePojkvänÄnDuNånsinKommerBliDinFegaJävel

Hahaha så jävla rätt å sant!!

Svar:

Kul att du tycker att ju är en mycket bättre pojkvän men tyvärr så kan jag inte tror på dig eftersom jag inte vet vem du är.. å vem fan är feg å inte vågar skriva sitt namn..

Men om du nu är en sådan bra pojkvän hur skulle du ha gjort om du är osäker på om du gillar din tjej. Skulle du vara ihop med henne för att om kanske efter ett halvår dumpa henne för att du då kom på att du inte gillar henne på de sättet.. ne jag tycker jag gjorde rätt å gjorde slut å inte håller upp hennes tid med något som kanske inte ändå håller.. de fega hade la varit att hålla kvar till Hanna även om man inte känner kärlek för henne, så jag tycker jag gjorde de modiga å släpa de för att se vad som hände i framtiden istället..

  

Postat av: Lillajag

Eee låt honom vaa..han är ärlig i alla fall o detta är inget dagis små barn =)

Svar:

Tack för att  man har någon på sin sida :)

  

Postat av: BättrePojkvänÄnDuNånsinKommerBliDinFegaJävel

Hörru Lilla Du..

Alla tjejer i världen borde låta honom vara, med tanke på hur respektlöst han behandlar dom..

De heter Förskola :)
Och på förskolor är det vanligt att barnen vill ha något annat att leka med än de dom redan har, som mattias gör.. en vacker dag kanske han växer upp och mognar och inser att han inte både kan ha och äta kakan som ett vilset förskolebarn.


Svar:

Men om du nu tycket att jag är så jävla feg å dålig pojkvän å att man inte har respekt för någon så får la du komma hit å sätta en kula i min panna då inga fler tjejer kommer ha något med mig att föra.. min adress finns på eniro.. de är bara att komma om du är så jävla tuff å bra..

Sedan har de alltide hettat dagis.. bara för att de har gått å skolan så vill de ha ett finnare ord att glänsa med..

Men ska vi se de på de viste så borde jag ju inte gå till Martina då eftersom hon är singel.. om man ska följa ditt exempel skulle jag ju tagit någon som är upptagen ju haha de tänkte du inte på..

Den vackra dagen har redan varit eftersom jag vågar visa vem jag är å stå för de jag säger.. sedan skulle jag inte säga att de är respektlöst de jag har gjort fört jag har alltid varit ärlig å sagt vad som har hänt å de tycker jag är respekt. Hade ju varit en helt annan sak om jag inte hade gjort slut med Hanna innan jag började träffa Martina på ett mer seriöst sätt..


Postat av:

Någon som borde växa upp är nån som inte vågar stå för vad den tycker genom att inte skriva ut sitt namn :P

Svar:

Håller verkligen med om de.. lite kul att du glömde ditt man :P med de har du redan bett om ursäkt för så de gör inget =)


Postat av: Z:a

Fan Mattias bry dig inte om dom! Jag tycker inte att du har gjort något fel!!! Du gör som du känner och det är inte respektlöst eller något annat skit som folk skriver!!! Mig har du alltid behandlat toppen!!! Ta inte åt dig! puss

Svar:

Skönt men någon mer som står på min sidan =) klart man har de du är ju en jätte bra vän som finns för en =) kram å puss

Postat av: Linda

Z:an tack där fick du till de =)

Postat av: Z:a

Sikken tur! Är helt sant!


Svar till dessa två kommentarer:

Vilken tur att man har er två som är på min sida =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0