lite å ta igen

nu har jag blivit riktigt dålig på detta men får la skärpa mig
vad har man haft för sig den senaste tiden.. har haft de lite jobbigt med Hanna eftersom jag träffade Martina föra måndagen och tisdagen vilket gjorde att hon fick en massa känslor för mig..
de jobbiga var att jag fick de för henne oxå eftersom jag har varit lite osäker på mig å Hanna å just nu så vet jag inte riktigt hur de blir.. vill ju inte såra någon av dem å har ju varit ihop med Hanna i 6 månader nu.. men får la se vad framtiden har med sig..

har hänt mer då jobbade på lördagen med inventering som tog längre tid än väntat så var inte hemma för än vid 3 och då var de bara att börja städa eftersom min familj å Zandra å Jonas skulle komma och kolla på melodifestivalen..
han precis städa färdigt tills Johanna å Buddha å Wilma kom..
och då var de ju bara att börja laga pajerna som vi skulle äta när alla hade kommit.. blev en tacopaj å en kycklingpaj och en blandpaj.. jag å Hanna lyckades verkligen med dem, alla tyckt de var riktigt goda..

sedan å måndags kände jag mig rätt så bra så jag tog å tränade ett pass men de skulle jag inte ha gjort eftersom jag blev sjuk igen då :( fast nu har jag börjat att må bättre igen..

sitter å försöker kolla på simpsons fast de går inte så bra efter som jag inte får in kanalen så bra å väntar på att få boxen från telia hoppas att jag får den innan fredag..
nu har jag la fått med de mesta tror jag annars får jag lägga till de sedan..

kramar på er


Kommentarer
Postat av: Berit

Varför träffar man en annan tjej om man redan har en... du verkar inte vara snäll mot din flickvän...

2009-03-19 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0