bara en dag av jobb kvar

Fortfarande en massa sjuka på jobbet vilket gör att man måste jobba hårdare.. tyvärr så har jag haft huvudvärk i några dagar nu vilket är jobbigt att ha när man har en massa att göra..

Men jag känner mig lite duktig över mig själv idag har börjat träna igen.. var lite jobbigt med sprängande huvudvärk som inte blev bättre.. men jag känner mig så bra när jag blir klar så de är värt de :)

Har också försökt att få tag på min granne för ska kolla om de är hennes elstängsel som gör så att jag får störningar på min tv men hon verkar aldrig vara hemma :( får försöka i morgon igen..

En annan roligt lite sak som ände idag var att man fick reda på hur en köttbit känner sig när men lägger ner den i en het stekpanna, råkade köra ner fingret i den när jag skulle steka ägg.. i början kändes de nästan inget för att sedan gå över till en otroligt stark smärta.. ungefär som när jag stod å skallade ägg en annan gång å jag tog bort de andra äggen med kokande vatten från spisen för att ställa dem under kranen å kyla ner dem.. men när jag hade skalat färdigt ägget å skulle ta ett av dem så stack jag bara ner handen å kände att de gjorde så jävla ont.. hade inte kylt ner dem utan bara hällt på kokhett vatten från kranen i de redan varma vattnet.. vilken röd hand man fick den gången :P är nog inte meningen att man ska göra ägg på något sätt :P

Men nu ska jag nog lägga mig för att se om de kan få bort min huvudvärk.. natti natt på er kramar


Kommentarer
Postat av: z:a

Skaffa en äggkokare! mycket säkrare:)

2009-05-08 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0