ett tag sedan

Vet att jag inte har skrivit på ett tag.. men har inte haft riktigt med tid å så har jag inte velat..

Men de har la mest varit jobb som vanligt å lite träning.. blev bara träning på måndagen för på tisdagen så bröt förkylningen ut ingen som jag har haft ett bra tag nu.. men de var tur att de bara var 4 dagar att jobba så då vara de bara tre dagar av plåga med piller för att må bra så man orkade jobba..

Sedan på valborg så gjorde jag nog inte så mycket inte vad jag kommer ihåg iaf mer än att vara med Hanna å försökte kolla på humorgalan men eftersom min digital-tv inte funkar så bra gav vi upp.. å nu kom jag på vi kollade ju på filmen big fish i sägen.. första filmen vi men har kollat på i sängen här.. vi har hos min syster i Alingsås på dagen oxå kom jag på och grillade lite på dagen

Igår så var vi inte i skara å handlade lite och skulle kolla på en takfläkt.. men hittade ingen fast vi hittade grejer till tacos så de blev de istället hos mig med min syster.. å efter de kollade vi på en film å tog lite efterrätt innan de var dags för dem att åka hem å för mig å Hanna att sova..

Sedan mina tankar kommer jag inte att skriva om just nu eftersom de är väldigt röriga å vet inga svar på de jag tänker så de kommer jag inte skriva om innan jag vet svaret..

Men nu har jag iaf fått bloggat lite igen å har la svarat på den kommentaren jag fick idag om hur de var med mig..  nu ska jag äta frukost å hoppas på att min förkylning går över snart så man kan träna på måndag igen..

Ha de bra allihopa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0