fredag

Var på väg att inte orka blogga idag men blev de iaf..

Dagen började väldigt kallt å man fick skrapa rutorna igen, ska de inte vara vår med massa värme nu eller.. men men man klarar la sig kom ju till jobbet som tur var..

Var lite segt att jobba idag å fick la inte gjort lika mycket som igår.. men blev iaf klar med dagens arbete.. fick lite info från chefen också att av de 20 tjänstemännen som skulle bli varslade så var de bara 12 som fick gå å de andra fick andra jobb inom ascom.. å precis innan man skulle gå hem så kom det ett mejl att de var möte för alla arbetare den 25 som ingen vet vad de handlar om.. kanske är att de blir att de varslar 8 arbetare isf tjänstemän.. med detta mejlet så gav vi alla i min grupp upp tidigt idag å flexade ut vid halv tre..


Sedan åkte man in till Lidköping för att klippa sig som verkligen behövdes.. hade blivit riktigt långhårig :P och så pratade jag med Hanna ett tag när man var där inne å tog å handlade lite mat..

De jag å Hanna kom fram till kanske man inte ska skriva här men skriver de lite kort iaf.. eftersom vi båda har mycket att tänka på nu å har de jobbigt så sa vi att de kanske är bättre att vara vänner ett tag å se hur de blir längre fram när vi båda känner oss lite bättre..

Å när jag kom hem där ifrån så hade jag tänkt att träna men kände att de blev för sent att köra ett hårt pass så de får bli i helgen i stället..

Men natti natt på er dags för mig att sova kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0