halva veckan

Ska man ta igen lite blogg igen :P

Men de har la inte varit så mycket mer än att man har jobbat på som vanligt.. idag så var bara 50% av gruppen på jobbet å resten var sjuka.. fast vi är ju bara 6 st så de var bara 3 borta..

I måndags så var jag inne i Lidköping lite å snackade med Hanna å skaffade en nätverkskabel sedan var de bara att åka hem å sova..

Å igår så var min syster i Martin här så de blev lite fika å så skulle vi efterdra mina bultar på bilen så man inte tappar däcken.. ska sätta mig någon gång å kolla vad jag behöver köpa till den å vad de kommer kosta så man kanske kan ta ett lån å göra allt med den.. kommer nog bli några tusen med lite nya dämpare runt om å lite trimning av motorn.. blir de för dyrt kan de hända att man funderar på att sälja den å köpa en annan bil..

Kommer inte på så mycket mer att säga nu faktiskt mer än att de måste bli träning i morgon känner jag var ett tag sedan nu :(

Men natti natt på er snart är de dags att gå till sängs.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0