lill lördag

Jobbet var som vanligt hände inget kul där mer än att man fick lära sig att swoppa telefoner..

Sedan när man kom hem ringde farsan att han var på väg till mig å ville ha kaffe så de var bara att sätta på de å fika lite med honom när han kom för att lämna av en frysbox å min CYKEL har saknat den :P




När han hade åkte så tog jag tag i min träning blev lite senare än vanlig men de gick bra iaf..

Resten av kvällen har jag tvättat av boxen lite han bara utsidan innan jag tröttnade får ta resten i morgon..

Har kollat runt lite på internet nu å har bestämt mig att åka in till Skövde på Fredag efter jobbet å kolla på lite träningsredskap å lite deff mat och en bättre våg så man ser att de inte går allt för mycket över styr med kroppen.. hoppas ni som tycker att jag inte ska träna så mycket tycker de är förnuftigt.. om jag köper de jag tänker å börjar deffa riktigt så kommer de att följas upp här på bloggen hur de går, så om de är någon som skulle vara orolig för mig kan kolla hur man mår.. men men de blir att börja på lördagen om de blir något.. kommer nog att jobba lite då oxå så man får lite extra pengar..


Slut på bloggen idag å blir nog sängen nu.. kramar på er  


Kommentarer
Postat av: H

Låter väl bra och förnuftigt det, köp inte upp för hela lönen bara ;) Säg till om du vill ha sällskap :)

2009-05-27 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0