måndag igen

Vad har hänt idag då.. de är la inte så mycket mer än att jobbat å sedan hem för att träna blev en timme i roddmaskinen.. rodde 1.3 mil i rätt så lugnt tempo..

När jag hade duschat av mig å sprang omkring å tog på mig kläder så knakade det på dörren, var Hanna som hade hittat hit en stund medans hennes pappa kolla på fotboll.. men nu har hon åkt igen å de blev dags för mig att skriva här innan man ska upp i sängen..

Men förs så ska man bara svara lite snabbt på alla kommentarer man har fått under dagen.. de hade jag verkligen inte väntat mig


Postat av: Linda

Herregud matte man ser ju rev benen på dig där ju.. =oS. Inte snyggt alls..jätte bening..

Vännen så de är nog snarare dags för dig o sluta träna så hårt o börja äta mer sötsaker..

Svar:

Ja de är de jag gillar på den bilden de betyder ju att man inte har så mycket fett där.. men kan säga dig att man nog inte ser ut så just nu pga att man redan har ätit en massa sötsaker :P

La till ditt namn också eftersom de inte verkar vilja att du gör de själv :P


Postat av:

I mina ögon blir du finare för var dag som går <3

Svar:

Ja den planen jag har lagt upp nu så hoppas jag att man blir de :)


Postat av: Berney

Nu blir det till att passa upp för stockholmsbruden som snart anländer till Vara;)
Då blir det inte lätt, farligt för er upptagna killar när en het stockholmsbrud i kortkort dyker ner i landet;)

Svar:

Tänk om de är kalt å regnar då blir de ju inget kortkort så då behöver de ju inte bli farligt :P


Postat av:

hårig och lönnfet
sluta dra in magen och posa som att du vore 14.

Svar:

Först vill jag bara säga att jag inte tvingat dig att kolla på bilder på mig.. Sedan skiter jag faktiskt i vad du tycker även att jag inte är nöjd med min kropp.. Å så fet är den inte på den bilden var å mätte mig å enligt den underökningen så hade man för lite fett å någon mage drar jag inte in heller.. hade jag gjort de så hade man verkligen ett revbenen.. men man kanske ska lägga upp mer sådana bilder för att reta dig..


Postat av: H

Om du ska vara så elak och komma med en sådan idiotisk kommentar så kan du väl iaf säga vem du är och stå för det du säger.

Matte, som du kanske har märkt vid det här laget så finns det många elaka människor här i livet och dom ska du fullständigt skita i, dom finns bara till för att göra livet förjävligt för andra genom att trycka ner dom för att själva kunna liite bättre. Stå för det du tycker och känner och var ärlig så kommer du komma mycket längre än de människorna.

Svar:

Med mitt nya upplägg på träningen så har jag också bestämt att göra mer som jag själv tycker å känner.. å inte bara göra saker för att andra tycker man ska göra de..


Postat av: Linda

Fattar inte varför mitt namn aldrig kommer med :oS, de e i alla fall jag som skrev de översta inlägget o du vet matte att de e inte för att såra utan för jag är rädd om dig

Krram/ Din sanna vän..

Svar:

De är lugnt jag fixade det ;) ne de vet jag att du är.. är faktiskt jätte glad för att man har dig..

Kramar till dig med/ din sanna vän tillbaka :)



Postat av: H

Syftade iofs inte på dig utan på den som skrivit över mig.. :)

Postat av: Linda

H =)

Ne jag misstänkte de va den över dig men jag ville ju endå bekänna färg

Svar:

 Har inte så mycket svar till detta men de är kul att ni kan skriva vänligt till varandra :)


Postat av:

ohallalaaa, busvissling;)

Svar:

de är första gången man har fått några busvisslingar :P kul att få även att man tar de väldigt ironiskt.. komplimanger är inget jag tar åt mig :P


å de var alla så nu är de dags att säga natti natt å släcka ner för dagen.. kramar på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha träningsblogg (H'

2009-05-11 @ 22:03:49
Postat av: Anonym

Enligt mätningen så hade du ju för lite fett då, ska du verkligen gå ner igen då? :(



Är skönt att höra att du kommer börja göra som du själv känner iaf! :)

2009-05-12 @ 19:08:54
Postat av: Anonym

hethet stockholms brud kommer ;);)

2009-05-12 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0