slut på veckan

Har varit lite upptagen igen så har inte hunnit att blogga så får göra de nu.. men de har la varit som alla andra dagar med träning å jobb.. sedan har de blivit träning lördag å söndag oxå så kom upp i 4 pass denna veckan å nästa vecka så måste de bli 5 pass iaf..


Å igår så blev de att man var lite å syster oxå där de blev mat å en fika.. för att sedan gå hem och laga mat för jobbet i veckan, blev köttfärssås och så ungsstektfalukorv.. tog hela kvällen att göra de..

Å idag så har man varit i Fåglum å firat morsan hela dagen med familjen å så kom Zandra å Jonas.. så de blev en massa fika å tårta och mat.. och så hade jag med mig min dator å kollade lite på några bilder jag hade på den.. vilket fick mig att må lite dåligt




Denna bilden fick mig att inte gilla hur jag lever nu har skippat en massa träning å en massa kakor å annat dåligt.. tycker inte riktigt om mig på den bilden heller men bättre än hur jag ser ut nu.. så nu närjag kom hem å tränade funderade jag lite på den å kom fram till att de är slut med alla kakor å godis nu å så ska jag dra upp med träningen igen så man kan komma tillbaka till så man ser ut å bilden å lite bättre.. så nu ska jag köpa lite mer träningsredskap från skövde.. antingen om jag åker dit eller on jag beställer de så de kör hem de får la se hur de blir..


Men nu ska jag sova så nästa vecka börjar å man kan börja träna :P

Natti natt å kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud matte man ser ju rev benen på dig där ju.. =oS. Inte snyggt alls..jätte bening..



Vännen så de är nog snarare dags för dig o sluta träna så hårt o börja äta mer sötsaker..

2009-05-10 @ 22:44:01
Postat av: Anonym

I mina ögon blir du finare för var dag som går <3

2009-05-11 @ 02:15:45
Postat av: Berney

Nu blir det till att passa upp för stockholmsbruden som snart anländer till Vara;)

Då blir det inte lätt, farligt för er upptagna killar när en het stockholmsbrud i kortkort dyker ner i landet;)

2009-05-11 @ 09:37:01
URL: http://icakvinnans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hårig och lönnfet

sluta dra in magen och posa som att du vore 14.

2009-05-11 @ 09:43:06
Postat av: H

Om du ska vara så elak och komma med en sådan idiotisk kommentar så kan du väl iaf säga vem du är och stå för det du säger.



Matte, som du kanske har märkt vid det här laget så finns det många elaka människor här i livet och dom ska du fullständigt skita i, dom finns bara till för att göra livet förjävligt för andra genom att trycka ner dom för att själva kunna liite bättre. Stå för det du tycker och känner och var ärlig så kommer du komma mycket längre än de människorna.

2009-05-11 @ 11:06:30
Postat av: LInda

Fattar inte varför mitt namn aldrig kommer med :oS, de e i alla fall jag som skrev de översta inlägget o du vet matte att de e inte för att såra utan för jag är rädd om dig



Krram/ Din sanna vän..

2009-05-11 @ 15:04:59
Postat av: H

Syftade iofs inte på dig utan på den som skrivit över mig.. :)

2009-05-11 @ 16:20:30
Postat av: Linda

H =)



Ne jag misstänkte de va den över dig men jag ville ju endå bekänna färg

2009-05-11 @ 17:32:24
Postat av: Anonym

ohallalaaa, busvissling;)

2009-05-11 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0