slutet på veckan

Får man ta å blogg lite om vad som hände i helgen då :P

På lördagen så var jag med min syster å Martin å Skövde för att fixa en present till Vilma.. blev lite kläder från cubus.. efter de så åkte vi hem till Ida å Maritn å gjorde lite mat och kollade på en film innan man skulle kolla på ettan å eurovision song contest.. hämtade Hanna för att hon också skulle vara med på kolla på de å äta lite glass med oss.. var ju inta allt för spännande efter att man sett några röstningar var ju rätt så avgjort direkt att Norge skulle vinna..

Å idag så gick man upp å hade de sista träningspass för veckan sedan när man var klar så fick man i sig lite frulle vid 12 tiden kanske lite sent för frukost men men så blev de.. sedan vid 2 tiden så kom Ida å Martin å hämtade mig för att vi skulle till Alingsås å fira Vilma på 1 års dagen.. blev tårta å kakor där som man inte skulle är ju :P

Å vid halv å tiden eller något sådant så var man hemma igen å fixa lite mat till jobbet innan man satte sig här.. men snart blir de nog sängen för mig är lite trött..

Så natti natt på er å ha en skön natt.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0