tisdag

Så var tisdagen också över..

På jobbet var de som vanligt men vi fick reda på att de nya lönesystemet är klar fast våran chef kom aldrig ut å sa hur de skulle funka till oss så fick fråga de andra istället.. blev så att chefen skulle ge oss den lönen som han tycker att man är värd.. inte de bästa för mig eftersom han inte verkar tycka om mig så mycket klagar på att man gör mycket fel å att man är långsam.. medans alla i gruppen tycker tvärt om.. men han säger la bara så för att man inte ska få någon bra lön..


Sedan var de bara att åka hem å träna.. gick riktigt bra ända tills man hade gjort färdigt passet, för då brukar jag alltid köra 500m å ge allt man har så man verkligen tar ut sig innan man varvar ner.. men idag så blev de nog lite för mycket :P fick så jäkla ont i magen å i bröstet när jag körde de lyckades komma upp i 93% av max pulsen så de var la därför har aldrig varit så högt uppe innan.. men men klarade de 500m iaf.. å efter de körde jag 1500m nervarvning så kändes allt bättre igen :)

Å i kväll så har man pratat med Telia i en timme för att få dem att fixa min tv så den funkar å nu skulle de faktisk komma ut å kolla på kabeln å kanske dra om den :) får la se nästa vecka om de funkar bra igen..


Men nu är de färdig bloggat för idag natti natt på er.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0