trodde de var söndag idag :P

Satan nu har man inte hunnit sitta å blogga något men får ta igen lite nu iaf..

Nu får man försöka tänka tillbaka vad man har gjort för saker.. 

I torsdags så började man dagen med en bra frukost havregrynsgröt med fibrer å linfrön ( dom på jobbet tycker de är jätte kul att man äter så nyttigt på mornarna ) å så fastnade man vid teven hittade faktiskt en kanal som visade downhill.. så min träning blev en timme försenad :P en efter en å en halv timme hade man rott 2mil..

Efter de så åkte jag in till Lidköping för att handla å så träffa Hanna också.. blev att vi köpte potatisgratäng å några köttbitar som vi gjorde i ordning hos mig å åt.. gjorde mjuk pepparkaka också fast fusk varianten bara tillsätta vatten å in i ugnen.. fast den blev inte så bra hade inget ströbröd så den fastnade i formen lite men smacken var inget fel på iaf tur de :P

Sedan kollade vi på Sensless innan vi gick å la oss..

Å igår så var de en lite halvt rörig dag :P hade planerat att åka ner till Fåglum å in till Alingsås en sväng.. men de planerna sprack totalt.. sedan när jag å Hanna var inne i Lidköping för att köpa lite saker vi hade glömt å de nya Guitar Hero spelet så ringde Martin å sa att de kanske skulle åka till Fåglum på kvällen eller att hela familjen skulle träffas här uppe någon stans.. men men inget av de hände heller.. blev att jag å farsan kollade på tractor pulling i Lidköping istället.. var riktigt skoj förutom att de regnade lite då och då så man fick stå å vänta tills de slutade så de kunde köra..

Sedan blev de att man hämtade bilen som stod vi Hanna å så fick man med sig henne hem igen eftersom hon ville spela lite gitarr :P

Å nu är vi på dagens dag.. blir la lite spel å sedan ska man se tills så hon pluggar lite tyska medans man göra mat.. blir en kyckling rätt som Linda lärde mig jätte god tyvärr så har jag inte alla saker hemma så får ändra receptet lite hoppas de går bra för henne :P får skriva hur den blev sedan..

Men nu ska jag la vara lite sällskaplig å sluta att skriva.. kram på er å ha en bra dag =)


Kommentarer
Postat av: Olivia

på ett sätt är det skönt att tro det och sen upptäcka att man har en hel lördag framför sig

2009-05-23 @ 14:18:26
URL: http://cuty.blogg.se/
Postat av: Linda

Fyy man får inte ändra recept sådär ;o)..

2009-05-23 @ 15:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0