vanlig onsdag

Halva veckan har gått :) å dagen på jobbet gick rätt så snabbt..

Å sedan var de bara hem å träna i en timme å fick bort 650kCal å rodde 1,5mil.. sedan kollade jag också hur mycket fett man hade på kroppen just nu har man 13% vilket jag tycker är för mycket även att de kanske ligger bra enligt måtten..  så för lite väger jag inte så de är ingen fara med min kropp å sjuk kommer jag nog inte at bli.. å Linda nada fet kommer de nog aldrig bli så de behöver du inte oro dig över :P

Är la de som har hänt idag sitter å lägger in filmer men efter de så blir de nog sängen så natti natt på er.. kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä akta dig vi behöver lite att ta i så spara lite mer än nada..

2009-05-14 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0