väntat inlägg

Nu är ni allt lite nyfikna på om man köpte något i Skövde i fredags blev ju inte att jag bloggade å inte i går heller så får ta å skriva allt nu istället :)

Jobbet i fredags var inte så annorlunda som de brukar vara så där har jag inget att skriva om..

Men efter jobbet så åkte jag in till Skövde till en sportbutik å handlade lite saker, vet att de är några som undrar vad de var man handlade :P blev en ny våg som är lite noggrannare än den andra å visar lite mer info så jag kan hålla koll på att de inte går allt för fel.. köpte också en bänk att göra situp på å de viktigaste utav allt mat i en hel månad i pulverform som vissa kanske inte tycker om att man nästan bara ska äta sådant.. men nu blir de så iaf fast med lite ändringar kollade igår lite på de å räknade ut att om jag strikt gick på de så hade jag bara fått i mig 300kcal per dag vilket är väldigt lite så får lägga till lite å äta något var 3 timme..




Sedan när man kom hem så var mina päron här uppe med min syster å kille hos hans föräldrar eftersom de skulle kolla på några sällsynta blommor å de frågade om man ville med ( inte för att jag gillar att kolla på blommor så mycket men man får ju komma ut å gå lite så de gjorde jag) sedan när vi kom tillbaka till Martins föräldrar så blev de fika där mitt sista fika på ett bra tag så de blev lite extra kakor :P efter de var de bara att åka hem å lägga sig upp 04:40 på lördagen å jobba (fick iaf 4 timmars sömn)

Å på lördagen började min nya mat, proteindrinken var inte allt för dum smackade riktigt bra faktiskt men inte vitamintabletterna.. väll på jobbet trodde jag att jag skulle vara jätte trött å knappt har sovit å i vanliga fal brukar jag vara de.. men de var man inte var jätte pigg hela dagen faktiskt ( min nya kost kanske hjälper till så jag får i mig de jag behöver när jag tränar rätt så mycket, har alltid känt att kroppen har varit helt slut hela tiden) sedan på jobbet fick vi en smörgås till frukost vid 9 tiden å de blir nog att man tar med sig en knäckemacka till jobbet som frukost så man får något att tugga på å inte bara drinkar hela dagen.. men till lunch blir de det iaf ett tag innan jag går över till mat inge..

När man kom hem blev de en drink till innan träningen å en efter med glutamin i vilket gör så att kroppen orkar mer å hjälper musklerna att återhämta sig efter träningen igen så de inte bryts ner.. detta kommer jag ha koll på med vågen oxå så jag ser att de är rätt saker som försvinner.. att man får bort underhudsfettet å har kvar de viscerala fettet som man behöver, att min vilometabolism inte sjunker för då måste jag börja äta mer å att musklerna inte bryts ner utan byggs upp..  har inte riktigt bestämt mig om jag ska skriva upp de här varje dag eller om man ska ta en sammanfattning av de efter en vecka eller något sådant blir nog en sammanfattning..

Efter träningen så hände de inte så mycket mer städade lite å blev att jag körde lite need for speed innanman blev så trött å inte orkade mer..

Men nu är jag vaken igen å fått sovit ut tagit min drink å är jätte pigg :) känns så härligt att vara de, har inte varit de på länge..

Men ska städa vidare nu hade jag tänkt å så får man se vad man hittar på sedan.. kramar å ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick tårar i ögonen när jag läste det här inlägget..

2009-05-31 @ 18:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0