ångest

Får la skriva lite snabbt om helgen innan man ska sova..

Fredagen tog jag de lugnt hämtade boxen i skara och sedan Johanna i Lidköping för att sedan handla och åka hem å kolla på någon film innan man skulle sova..

 

På lördagen var i Fåglum hela dagen och firade farsan lite och hjälpte till att fixa en hage innan Zandra och Jonas kom å de blev lite mat.. sedan så skulle Jonas åka iväg men blev att Zandra körde hem honom å kom tillbaka sedan fick vi ringt ditt Ida och Martin också å körde lite sällskaps spel tills pärona kom hem igen som hade varit i gbg hos farfar.. blev en macka innan man åkte hem till sitt och myste med Johanna lite innan vi la oss..

 

Söndagen var ganska seg de är alltid tråkigt speciellt när Johanna ska åka hem :( men men de är bara att stå ut.. blev lite frukost vid 11 tiden och tog de lugnt i några timmar innan jag började med maten potatismos och röd pölse :P blev riktigt gott.. sedan var de bara att köra in Johanna till sin buss så hon kunde åka hem tråkigt nog :( sedan gjorde jag inte så mycket mer tänkte träna men blev inte av var för trött så la mig tidigt istället..

 

Iden har man bara jobbat och typ sovit lite efter lunch :P men klarade mig till kvart över tre iaf..

När man kom hem så blev de lite träning..  har lite ångset över att jag har ätit en massa skräp i helgen tyvärr  :( så måste försöka träna lite mer denna veckan och äta lite mindre så man inte får för mycket fett på kroppen..

Sedan vid halv 6 tiden kom  bamse som jag skulle passa medans Ida och Martin var hos min hyresvärd.. och nu har han blivit hämtad så ska nog kanske ta och sova istället..

 

Natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0