en dag kvar av ensamhet

Ja du får la berätta lite om dagen.. på jobbet idag så har de inte hänt så mycket mer än att vi har lite kortbrist så har haft de lite svårt att laga volym å i morgon blir de nog bara värre.. fast de var ju skönt med onsdag iaf för då får man ju onsdagsfika :P bullar å ballerina och nästa vecka är de jag som ska fixa till gruppen får se vad de blir då :P

 

Var la hemma från jobbet vid 4 tiden och tog en smoothie med banan och hallon som jag brukar och efter de hade jag tänkt att gå ut och gå en runda men de mörknade så snabbt så satta mig och rodde å kollade på ”på smällen” vilket var en jätte lång film så de var tur att man inte var ute och gick.. blev ju ett 2 timmars pass på maskinen vilket min rumpa och knä inte tyckte om men vad ska man göra åt de är ju bara att träna vidare.. är riktigt slut i bena nu men de får ju villa under natten sedan å morgon är de igång igen..

Efter träningen hade jag tänkt att ta en macka till simpsons men när jag var klar så hade de redan slutat :( men var ju scrubs så de gick bra de med ;) sedan har jag bara slappat fram till nu när jag ska krypa upp i sängen hade jag tänkt

 

Så natti natt på er å sov så gott kramar

bara en dag kvar av ensamhet innan de är fredag å man får sällskap av johanna igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0