helgen

Blev inte så mycket blogg igår heller :P

Men nu ska jag försöka få lite uppdaterat helgen har varit lite lugn jobbade 7 timmar på lördagen vilket gjorde så man blev lite förkyld eftersom den bänken jag satt vid blåser de så kallt men men vad ska man göra åt de man överlever la.. sedan vad de att åka till Fåglum för att baka lite pepparkakor och så kom zandra å jonas ditt med..

Stannade där till på söndagen när jag bakade lite brödbullar vanliga bullar å lussebullar..

Blev lite mycket  bröd och när jag åkte hem så fick jag med lite kött också så nu är frysen verkligen full här men de är ju bra de eftersom jag försöker spara lite pengar så man kan fixa ett hus :P

Idag har de varit jobb å där hände la inget så speciellt.. sedan när man kom hem så blev de en iprem och banan så man orkade träna och inte mådde så dåligt å de gick bra blev ett 90min pass..

Efter de blev de macka å simpsons å nu är nog dagen slut å sängen kallar snart

Natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0