skrivit igen

Har blivit lite lite bloggande på den senaste tiden men har inte haft så mycket tid över eller orkat sätta mig å blogga.. Men nu är de måndag igen å man sitter på jobbet å inte riktigt orkat börja jobba igen så tänkte jag kunde skriva lite först :p
men förra veckan hände la inte så mycket mer än att jobba först på dagen sedan gick en timme och efter de kolla på en film och ro lite samtidigt.. När de var klart på dagarna så var kl 8 så då var de bara att ta en macka för att sedan sova..
Men helgen var lite lugnare hämtade johanna på fredagen sedan blev de lite fika hos min syster på vägen hem.. Å på lördagen var vi i fåglum och firade johanna min syster så de var full fart hela dagen med fika och mat.. Å på kvällen blev de en film i sängen innan vi skulle sova.. Söndagen hände inte så mycket vi tog de rätt så lugnt och fixade lite mat innan johanna skulle hem vid 5 tiden.. Efter de så var de bara hem göra i ordning lite och sedan sova.. Så nu sitter man här på jobbet å de är en ny vecka :(

ha en bra dag nu ska man la jobba lite.. Kramar     

skulle fått ut dettai morse när jag satt på jobbet men de gick inte så lägger ut de nu istället :P
sedan ska jag ut å gå i regnet och efter de blir de träning


Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

hahah,så kan det gå;D oftast får man tid för bloggning sent på kvällen, om ens då

2009-11-02 @ 17:07:43
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: felicia

fin blogg !

kolla gärna in min & kommentera :)=

2009-11-02 @ 17:54:36
URL: http://feliciasj.blogg.se/
Postat av: felicia

sv. tack :D , jo nu funkar det igen :)

2009-11-02 @ 20:52:14
URL: http://feliciasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0