tisdag å min systers födelsedag

så har tisdagen gått med var lite trött på jobbet å vid 8 tiden fick man reda på att man skulle gå en utbildning om härdplast på jobbet så man vet hur man ska handskas med de eftersom de är rätt så farligt så fick en 3 timmar utbildning i de fram till lunch så de var en rätt så slapp förmiddag..
med sedan efter lunch så blev våran grupp lite utlånad till andra grupper som inte han med deras mål.. så eftersom de andra jobbar segt får vi bli utlånade vilket gör att vi inte hinner med de vi ska göra och då är de vi som åker på övertid för att de andra inte orkar jobba vilka superbra chefer man har :P

men men blir att köra lite volymrep i morgon istället för kortrep..

sedan när man var hemma igen så gick jag en runda för att sedan ro i en timme innan de var dax att varva ner till simpsons och så ringde jag telia igen å klagade så nu ska de skicka en ny box för att se om de hjälper, hoppas att de gör de :P

men nu är de sängen för mig natti natt å sov så gott kramar och grattis Johanna på den 29 års dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0