tisdagens händelser

Sitter på jobbet å väntar på att gå bort till linan :( så kan lika gärna skriva lite här innan den långa dagen där borta börjar utan musik eftersom jag inte har med mig mina lurar..

Igår var la de lika dant fick gå till linan efter frukost å vara där till 4 å då var man hemma vid 5 tiden vilket var riktigt segt..

Men när man kom hem så var de bara att börja träna direkt eftersom man kom hem så sent..

Efter träningen så blev de en macka och gjorde i ordning lite fiska att ha med sig till jobbet
sedan testade jag något jag inte har gjort innan.. Gjorde heta bananer.. Började kandera bananer för att sedan hälla i lite rom för att flambera dem lite och sedan ta lite glass till de.. Blev riktigt gott faktisk så de får man göra mer gånger..

Sedan så blev de att man kollade på lite simpsons innan man gick å la sig..

Men nu ska man iväg å jobba får lägga upp inlägget när jag kommer hem

kramas  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0