efter operationen

så nu ligger man i sängen efter en ledig dag med operation.. Dagen började med att man skulle tvätta sig en gång till med special tvål.. För att sedan komma ut till en kall bil eftersom diselvärmaren inte hade startat när den skulle :( Men men de fick gå.. Var inne i alingsås vid 7 tiden och parkerade vid stationen och gick till lasaretett.. Sedan fick man sitta där å vänta ett tag innan receptionen öppnade.. Sedan fick jag gå till operationsavdelningen å vänta 30 min till innan de kom å man blev iordning gjord av tre kvinnliga sjuksköterskor ;) med dropp allt annat man skulle kopplas in till.. Inne i operationssalen så fick man de nersövande genom droppet somnade in typ direkt :p Efter de har jag en luka till 11 tiden när jag vaknar igen :p för att ligga rastlös i några min innan man får gå och byta om.. Tyvärr så var väntan inte slut skulle prata med doktorn som precis hade gått in på en ny operation så fick vänta en timme innan han var klar.. Så tid 12-13 kunde jag gå bort till mamma på röntgen för att prata lite med henne.. Blev att hon skickade iväg mig för att äta lite å efter de gick jag bort till stationen igen vilket hon tyckte var lite dumt att ställa sig så långt bort :p men fick med mig kryckor ifall de gjorde för ont att gå.. Men fick gå hur mycket jag ville enligt doktorn bara jag klarar av smärtan :p På vägen hem stannade jag till i fåglum å tog en fika med pappa å sedan hjälpte honom att rätta upp lite stolpar till ett par hagar han fixar eftersom de får mer djur nästa helg.. Blev en del springandes omkring där men gick bra utan kryckor :p När man var hemma igen så kom idag å martin som jag hade bjudigt in så blev lite mer fika å fruktsallad som de hade gjort.. Tyvärr så var lukas lite trött men ville inte sova så han skrek bara hela tiden så de stannade inte så länge.. Efter de så blev de att man tog de lite lugnt i soffan å körde lite need for speed innan jag kröp upp i sängsen.. Å här ligger man nu å kan inte sova eftersom man har ont i benet och vet inte hur man ska ligga :p Men men de är bara att försöka lite mer någon gång måste man somna :p natti natt på er hoppas ni sover gott :p kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0