födelsedag å begravning

Igår så fyllde man 24 men var la inte så mycket med de jobbade som vanligt sedan åkte man hem till Johanna som är kvar hos mig..

Sedan på kväll så åkte vi bort med min primera till min syster för att ställa in den så den slipper stå ute hela vintern så får man se om man säljer den eller om man ska ha den kvar och göra färdigt de som ska göras på den.. var bara lite problem att starta den men när bilen var igång så gick den riktigt bra å är så rolige att köra saknar att köra den..

 

Var la hos min syster i några timmar innan vi gick hem till mig igen och kröp upp i sängen..

 

I dag så fick man sova lite längre än vanligt eftersom jag skulle på min morfars begravning..

Var la vid kyrkan vid 11 tiden till 12 efter de så fick jag å mina kusiner bära ut kistan till graven..

Efter de så var de minnesstund en bit bort med mat och tårta riktigt gott…

 

Sedan var de att åka hem till Johanna igen å nu så har vi inte gjort så mycket bara tagit de lugnt å ska la sova snart eftersom de är jobb i morgon :( men men de ska la gå bra..

 

Så natti natt på er kramar

 

 


Kommentarer
Postat av: Jag beklagar.

2009-10-22 @ 05:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0