helgen och början av veckan

så nu har man lite tid över att skriva lite här :P

i fredags så jobbade an som vanligt för att sedan åka till skara och hämta ett packet som hade kommit och åka vidare in till Lidköping.. hade några timmar att få bot när jag var där så först gick jag till Dressman för att köpa en kostym jacka och en vit skjorta så där brände jag 1200 på de.. efter de så gick jag tillbaka till bilen som stod vis stationen.. men hade fortfarande några timmar kvar så gick till jack and jones för att kolla på ett skärp men när man kom dit så hittade jag ett par snygga byxor som tyvärr satt jätte bra så de blev skärp och byxor för 1000 kr :P som jag sedan gick tillbaka med men hade fortfarande tid kvar så åkte iväg och handlade å när jag var klar med de så var kl rätt tid.. så gick till stationen och väntade på bussen från trollhetan med en Johanna på =)
när hon hade kommit så åkte vi hem till mig å kollade på Idol för att hon skulle se Erik.. sedan tog vi de bara lugnt..

på lördagen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde riktigt tog en sovmorgon.. sedan åkt vi till Fåglum ja för att träffa familjen lite.. så de blev att vi var där en stund å kollade på lite bilder å lite på familjevideo :P haha alltid kul att se hur man var när man var liten..

på söndagen så tog vi en lugn morgon för att sedan äta frukost å börja göra tacopaj som tog lite längre tid så Johanna nästa missade bussen :P men men de gick bra iaf ;)

och igår så jobbade jag som vanligt fast var utlånad till p-sök vilket inte är de roligaste å blev att jag fick vara där idag oxå :( fast chefen har sagt till oss att vi inte skulle bli utlånade..

sedan när jag kom hem så tog jag de lite lugnt innan jag tog och tränade lite å de kändes rätt så bra i knät..

så idag så var jag ute å gick en timme först för att sedan sätta mig å ro en timme så nu är äntligen träningen igång igen..

efter de så tog jag lite å äta medans jag gjorde mat tills i morgon, blev potatismos å korv å fick till moset jätte bra =)

men nu ha jag nog inte så mycket mer att säg än natti natt å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0