helgen

så nu får man ta sig lite tid att skriva lite här är ju någon som är intresserad eftersom den har varit inne 58 gånger idag :P

i söndags så började de med att jag å Johanna låg i sängen och väntade på att min syster skulle ringa för de skulle komma över och äta frukost men kvart över tio så kom de utan att hade ringt som tur var så var vi vakna iaf :P

när vi hade fått fram frukosten och skulle äta så kom min andra syster så de blev de ännu mer till frukost :P
efter frukosten så gick vi ut med alla hundar en sväng ut på en lerig åker så när vi kom tillbaka så fick jag tvätta av mina å Johannas skor lite..
sedan när de var fina igen så tog vi lite fika innan vi började att göra i ordning tårtan lite och sedan började men tacosen och så kom mina föräldrar oxå så de blev fult hus vid bordet när vi skulle äta.. som tur var så kom Zandra å Jonas lite senare när vi hade ätit klart så vi hade lite plats till dem att äta..
fast innan de kom så öppnade jag paketen från Ida å Martins familj och från Johanna och budas familj skålar som passade jätte bra att ha till tacosen :P
av morsan och farsan så fick man en soda streamer eller ja ett presentkort på en..
å av Jonas å Zandra fick jag två snygga tröjor som passade jätte bra :)

efter tacosen så blev de kaffe några kakor å en jätte stor tårta så halva den blev kvar :P blev att vi bjöd min hyresvärd som hade lite gäster av Martins föräldrar och andra bror oxå tyvärr så satt de och påt tårta när man kom in med min fast de åt upp lite av den oxå iaf så har inte allt för mycket kvar :P

sedan på kvällen så var de bara Zandra Jonas å Johanna kvar blev att vi spelade lite guitar hero innan zandra blev för trött så de åkte hem och vi gick och la oss eftersom jag skulle jobba idag :(

var inte kul alls att jobba medans Johanna låg hemma hos mig och sov men klarade hela dagen iaf och var la hemma vid 4 tiden så kollade vi på sweeney todd ätit lite tacos som blev över och lite tårta å snart blir de la sängen igen eftersom de är jobb i morgon igen..

natti natt å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0