helgens händelser

Får ta en snabb genomgång vad man har haft för sig i helgen eftersom jag inte skrev något igår :P

Dagen började la med att man skulle försöka ta sig ner från sängen vilket inte var de lättaste :P men efter ett tag så var man nere och fixade lite frukost att äta..

Sedan kollade jag upp vad man skulle handla till att göra lasagne å vad man behövde mer hemma.. för att sedan åka in till Lidköping och handla allt.. resan in hade nog kunnat varit roligare hade jäkligt ont i knät när jag satt i bilen fast in kom jag iaf å de var skönare att vara ute och gå än att sitta still, var bara lite jobbigt med allt folk som också skulle handla :P

Sedan när jag kom hem så fixade jag lasagnen och en äppelpaj av äpplena jag hade fått från min syster.. allt blev riktigt bra förutom att man brände ostsåsen lite men den smakade nog de samma iaf :P

Sedan gjorde jag inte så mycket mer än att kolla på rena rama rolf och körde lite need for speed innan man gick och la sig..

Fast de var ju inte de roligaste när jag väll hade kommit upp i sängen så skulle givetvis de opererade benet få kramp vilket gör ont i vanliga fall men nu gjorde de extra ont när man knappt kan spänna benet utan att de gör de.. tror jag aldrig har haft så ont som de gjorde då och de ända man kunde göra var bara att ligga och vänta på att de gick över, kändes som en evighet.. fast jag överlevde ändå..

 

Idag så vaknade jag ute att ha de minsta ont i benet faktiskt.. men tyvärr så höll de inte i så lägen för när jag tog benet över sängkanten och höll de neråt så började de isa i knät å smärtan kom tillbaka , skulle ha legat kvar :P

Sedan pratade jag men mamma lite och fick stränga åder om att ta iprem eller något sådant för man fick inte ha ont när man hade opererat sig för då drog blodådrorna ihop sig så de läkte inte.. så nu har jag knaprat piller idag som jag aldrig annars brukar att göra :P

 

Sedan har de varit en lugn dag idag med ätit frukost och bestämde mig för att baka lite bullar eftersom de är kanelbullens dag idag :P sedan när de var färdiga så hade man blivit bortbjuden till ida på middag så tog med några bullar och äppelpajen och åkte dit.. tog faktiskt bilen men inte för knät skull utan för att jag skulle ladda batteriet på den min dieselvärmare har krånglat lite å den kanske har varit för att batteriet var lite dåligt laddat.. så får se hur de går nu..

Sedan hade jag köp uno spin som vi testa och gissa vem som vann jag så klart :P

Efter de så tog jag och åkte hem och lindade in knät i plastfolie så jag kunde duscha utan att knät skulle bli blöt å de lyckade faktiskt..

Men men nu ska jag ta å sova ska ju upp och jobba i morgon så natti natt på er och sov så gott

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0