jobb igen

så var man tillbaka på jobbet efter en dag semester nu klara man sig två år till :P
gick rätt så bra på jobbet fick upp och springa lite när man kände att knät började bli stelt, fick tajma in de med att gå och hämta komponenter till kortet eller när man skulle till mikroskopet.. annars gick de bra idag förutom att de var segt och att man var väldigt trött :P men tack vare knät så slapp jag bli utlånad till telefon linan vilket var skönt =) lite bra för de med sig att vara opererad..

när jag kom hem så kollade jag igenom posten lite snabbt för att sedan gå rasegårdsrundan nästan hela iaf.. när jag ca hade 200 meter kvar tills man hade gått runt vände jag och gick tillbaka så var ute och gick en timme eller något sådant.. kan ju inte träna så får ju gå istället..
när jag kom in igen så gjorde jag i ordning lite här hemma å sedan tog en macka innan man ringde å kollade om Martin kunde hämta ut ett paket till mig i morgon.. så de blev att man gick bort till dem för att lämna avin å körkortet och s blev de lite fika å lite klagande på att man hade varit ute och gått :P
men får la se om man gör de i morgon i paketet ligger ju delen till roddmaskinen så ska la sätta dit den å se om de funkar att ro en stund så man får lite riktigt träning..

men nu ska jag la försöka komma i säng ska bara göra de tråkiga att väga mig tycker inte om de nu när fettet stiger på kroppen :( nästan 15% nu inte bra alls måste verkligen hålla mer koll på vad man äter

men natti natt på er å sov så gott nu ska jag till sängen.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0