lördag kväll

Nu har man lite tid över att blogga lite..

Fredagen var de jobb som vanligt sedan åkte jag till Fåglum och var är en stund innan jag åkte iväg till grästorp för att handla till helgen och för att hämta upp Johanna så klart..

Tog la sin lilla stund att handla där hittade ju inget :P men var klar lagom till Johanna kom med bussen.. sedan åkte vi till Fåglum igen för att vi skulle passa djuren där idag som vi har gjort å så har vi passat bamse oxå medans min Ida å Martin var på ullared. Hela dagen så har jag hållit på och fixat två tårtbottnar med massa choklad :P och så har jag gjort baconsås och färsk pasta som blev riktigt gott :)

Men nu är man hemma i fridhem igen och i morgon så kommer min syster å Martin och äter frukost vid 10 tiden å sedan blir de att fixa tårta innan de andra kommer..

Men nu ska jag vara lite sällskaplig med Johanna så hon inte blir uttråkad av mig :P
Natti natt på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0