tillbaka till min grupp

haft de tråkigt på jobbet var utlånad till 13 till p gruppen som tur var slapp jag sitta med de roliga personerna som är i den utan satt lite längre bort å lyssnade på mp3 medans man jobbade så var typ borta hela dagen :P
sedan efter 13 så kom jag tillbaka till min grupp så i morgon ska jag vara där vilket är mycket bättre :P

när jag kom hem så hade jag tänkt att gå ut och gå en sväng men de blev inte så ösregnade när jag skulle gå ut så satte mig på roddmaskinen och rodde en mil gick mycket bättre än vad jag hade trott å när jag gjort de så gick jag ut och gick min sväng.. hade blivit lite mörkt men regnade iaf inte..

å nu hade jag tänkt at kolla lite på tv men de gick inte för Telia har fortfarande inte fixat kabeln som de skulle gjort för över ett halvår sedan börjar verkligen tröttna på att ringa till dem varje vecka gör de inget snar så säger jag upp de istället..

eftersom jag inte har något att göra nu så ska jag nog ta å sova istället.. natti natt på er kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0