tisdag å utlån

började att jobba i min grupp fram till lunch sedan ville p-sök ha hjälp å de kan ju inte jobba över som vi fick göra när vi hade mycket att göra utan de får låna in personal istället men de är ju för att se har lina i den gruppen så den är ju mycket bättre än alla andra :P

så ska vara där i morgon igen och löka hjälper ju inte mig något om jag jobbar ihjäl mig där..

sedan när jag kom hem så kom Martin förbi med mitt packet med delen till roddmaskinen.. men gick ut och gick en sväng innan jag började plocka isär roddmaskinen och satte dit den nya delen och testade så de funkar.. å de gjorde de men kunde inte träna än för kan inte böja på knät så mycket än.. så de får bli om några dagar istället..

sedan har jag bara tagit de lugnt och ska la ta och sova nu tror jag så natti natt.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0