ångest

vet att jag inte har skrivit här så mycket på ett bra tag men får la försöka bli lite bättre är ju rätt så många som kollar på den även att jag inte har skrivit något

men har lite ångest hur jag ska göra.. har varit på lasarettet för att kolla på mina bilder som jag tog för nästan ett år sedan.. snacka om väntetid för att träffa en ortoped i 20 min max :P
fick reda på vad det var för något som är dåligt i knät men han ville vara säker så fick en bedövningsspruta under knät där felet är för att se om de släpper.. så efter de fick jag springa runt lite å kolla om de blev bättre å de gjorde de faktisk kände inget alls vilket var jätte skönt :)
så de kunde ta bort en bit av knät så blir de bättre men om jag gör den operationen så kommer jag inte kunna träna på ett halvår..
så jag vet inte hur jag ska göra riktig ett halvår utan träning är ju döden kommer jag aldrig klara.. men om jag känner mig själv så kommer jag nog träna iaf även om de inte är så bra..

sedan när jag kom tillbaka till jobbet så kände jag att bedövningen började släppa tyvärr var så skönt när den verkade kände verkligen inget i knät.. men när de gick över så kom de verkligen tillbaka så nu har jag gått och haft ont hela dagen.. verkligen inte skönt å träningen var ännu mindre skönt men klarade av att ro 90 min :P

men men nu ska jag nog ta å lägga mig natti natt kram
ska försöka skriva i morgon oxå å tänka på hur jag ska göra med operationen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0