bara 2 dagar kvar till helg

har varit en jobbig dag på jobbet idag fick bara gjort 16 st vilket inte är så bra men känner mig bara väldigt seg å huvudet hänger inte med riktigt men har inte ont i de så mer än att man ser lite sudigt.. får la hoppas de går över snart iaf kan ju ha något att göra att man går upp tidigt och kommer hem sent :P

har inte orkat träna idag heller känner mig riktigt dålig för att jag inte har tränat på 3 dagar men gick ut och gick i 2 timmar istället så får jag träna mer på helgen och lite extra pass nästa vecka istället som straff :P

men nu orkar jag verkligen inte skriva mer måste nog komma isäng tror jag så man kanske mår lite bättre i morgon orkar ju knappt skriva så de har nog blivit en massa fel i texten men men de går nog läsa iaf :P

natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0