hemma igen

blev inte att man bloggade något mer igår.. men var tvungen att sova..

men får la ta de nu då :P
de var la jobb som vanligt till halv 4 sista halvtimmen var riktigt skön eftersom de stängde av strömmen för att de skulle byta något så de var bara att sitta å vänta i mörkret tills de var färdiga med de å när strömmen kom tillbaka så var de dax att plocka ihop :P
sedan åkte jag iväg till Fåglum för att snacka lite mer föräldrarna.. när man varit där en stund skulle de åka upp till min systers killes föräldrar för att lämna lite saker ( de bor nästa granne med mig ) så de blev att man åkte med dit å träffade Ida Martin å lukas.. blev att man var där till lite för sent kanske eftersom man skulle upp å jobba idag.. åkte med föräldrarna hem igen eftersom jag skulle sova där så jag kunde gå upp lite senare (bara så ni vet så betyder de inte att jag har flyttat hem)

lördagsjobbet gick bra förutom att jag var väldigt seg å mådde inte så bra fast de gör jag inte nu heller så :P
men blev la att man jobbade 7 timmar iaf å fick testat alla telefoner på orden..
sedan har jag suttit i Fåglum resten av dagen och väntat på att min syster skulle komma förbi och lämman lite saker innan man åkte hem till mig..

å nu här hemma så har jag testat guitar hero 5 lite som jag fick i går och de är väldigt mycket nytt i de fast orkar inte spela mer nu är jätte trött höll på att somna hela tiden i Fåglum :P

så nu är de la dax för sängen för min del natti natt å sov så gott kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0