ingen träning :(

börjar la med att svara på kommentaren: jag ska in till lasarettet så de kan skära upp milt knä lite :P för att sedan hugga bort lite av de eller hur de nu gör. får la se om man får kolla på medans de gör de isf kan jag ju säga hur de gjorde :P

nu till dagen som har varit jobb som vanlig med en timme övertid på morgonen vilket gör att man måste jobba till kvart i 4 för att inte förlora någon flex..
sedan var de tänkt att man skulle hem å träna fast när jag hade bytt om å skulle börja så gick roddmaskinen sönder :( antagligen några kuggar som är utslitna så kunde inte träna.. ringde till stället där jag hade köpt den å de skulle komma upp å hämta den inom tre dagar så nu måste jag hitta på något annat sett att träna på kanske låna tillbaka min motionscykel ett tag.. måste ju få min träning annars blir man ju tjock igen å de vill jag inte räcker med de jag har nu..

så de blev att man gjorde lite mat att ha med sig om de nu går att äta hittade på ett eget recept med fisk i ugnen å lite kokos mjölk får se i morgon om de blev något bra

kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0