måndag å bara 4 dagar jobb ;)

så var de en ny vecka igen fast idag så blev de ingen övertid började halv 7 som vanligt och fick la gjort rätt så många kort innan de var dax att gå hem.. var på apoteket under lunchen oxå för att skaffa den tvålen jag var tvungen att tvätta mig med innan operationen 151 kr för två tvättar..

efter jobbet åkte jag förbi mina föräldrar för att lämna ett papper men blev att man stannade en längre stund eftersom de ville ha lite hjälp.. medans man väntade på att farsan skulle komma hem letade jag upp lite kläder och skor så jag kunde ut å springa lite eftersom jag inte skulle kunna göra de när jag kom hem.. så de blev bara en runda på 7km fast med högt tempo istället.. men de känns att de börjar bli kallt ute gör så ont att andras speciellt när man tar i lite.. blir så kallt i bröstet.. hoppas på att delen till roddmaskinen kommer snar så jag kan träna inne istället..

men nu är man äntligen hemma igen men ska la snart sova snart så man kanske kan bli pigg någon gång har svidigt i ögona länge nu :P

men natti natt på er å sov så gott kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0