ny vecka

så var de måndag igen å dax att jobba
blev att man blev utlånad till telefonlinan ett jätte roligt jobb eller inte :P fast man får ju röra på sig mycket :P
blev lite överlycklig när jag hörde att displayerna skulle ta slut så den inte kunde köras mer så jag fick gå tillbaka till min grupp.. men då kom min gruppchef å sa att jag skulle bli utlånad till p-sök istället ännu roligare :( så ska vara där hela dagen i morgon.. men men de är bara ha med sig musik så går de la bra..

sedan när jag kom hem skulle jag ju köra rundan så snabbt som jag orkade tyvärr så blåste de en del å så sitter nog min förkylning i lite så de gick inte så snabbt :( blev bara allmänt riktigt dålig så de sista 6km så kunde jag knappt se allt bara snurrade å de värsta är ju nar man har sprungit klart å stannar.. är typ svimfärdig varje gång lite jobbigt faktiskt men de är smällar man får ta :P

efter träning blev de att jag gick bort till min syster å hennes familj för att kolla färdig på filmen vi började kolla på igår "aristocats" tror inte jag har sett den någon gång innan.. gamla Disney filmer är riktigt bra faktiskt ;)

å nu är man hemma igen å väntar på att telias digitaltv ska starta men de verkar den inte göra så ska la sova istället :P

natti natt på er å sov så gott kramar

Godsmack - I am

I am your spoken truth
I am the lies in you
I'm gonna make you shine in everything you do
I am your lighted way
And I'm your darkest day
I'm here to help you see you can rely on me

Just consider me your friend
I am until the end
Can I guarantee you life?
I don't think I can

This isn't the life for me
This isn't the way I wanna be
And let me tell you
Death will come when I'm good and ready

I am your peace of mind
Confusing all your time
I'm running through your veins, I am your pain
I thought by now you'd know
I'll never let you go
It's time you recognize I am the devil's eyes

Just consider me your friend
I am until the end
Can I guarantee you life?
I don't think I can

This isn't the life for me
This isn't the way I wanna be
And let me tell you
Death will come when I'm good and ready


This isn't the life for me
This isn't the way I wanna be
And let me tell you
Death will come when I'm good and ready


(Background)
(Death will come when I'm good and goddamn ready)

Take me by my hand
And let me show you what I am
I'm taking control again
Now I know I can
Take you back to where it all began
'Cause I am

This isn't the life for me
This isn't the way I wanna be
And let me tell you
Death will come when I'm good and ready


This isn't the life for me
This isn't the way I wanna be
And let me tell you
Death will come when I'm good and ready


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0