redan halva veckan =)

nu har redan halva jobbveckan gått å bara 2 dagar jobb kvar känns skönt eftersom jag känner mig lite slut faktiskt men men två dagar till ska man la klara..

efterjobbet så blev de att man sprang rundan eftersom man inte gjorde de igår.. fast de blev inte så bra som jag hade tänkt eftersom min mobil startade om sig mitt i så den avbröt min tracking.. så de blev två pass enligt den idag så vet inte riktigt vad han hade för tempo.. fast jag tror jag sprang rundan på samma tid som jag brukar även att de börjar bli kallt och jobbigt att springa.. de är tur att jag bara ska springa två gånger till sedan är de uppehåll tills våren.. så jag hoppas verkligenmin del till roddmaskinen har kommit nästa vecka..

sedan har jag inte gjort så mycket mer varvar ner framför tv innan jag ska sova

så natti natt på er om en stund.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0