slut på veckan

så var denna veckan slut å en mycket övertid vecka kommer de bli nästa vecka.. men men de kommer la gå..

idag så har man varit hos sin syster nästan hela dagen var där vid 8 tiden i morse och fick frukost innan vi åkte in och handla lite..
var inne på Willys och när man stod i kassa så såg jag att ida satt i den andra kassa eller trodde nästan de var de iaf så när man kom tillbaka till min syster så messade jag å frågade och hade rätt de var hon som hade suttit där så då hade man ju kunnat hälls :P å de tyckte hon oxå när hon svarade..

så blev de att vi messade lite och blev att jag bjöd innen henne nästa lördag så hon äntligen får se hur man bor var några månader sedan man bjöd hit henne så nu har hon skaffat kille men ville iaf se hur man bodde jag har ju fått se hennes lägenhet för typ ett år sedan..

mellan messandet så har jag å martin fixat upp lite läktor till ders takpannor och så hälpte jag till med att fixa lite mat oxå så har varit lite duktigt idag :P fick lite spolarvätska till bilen för att

men nu har jag la inget mer att skriva så ska la sova istället :P natti natt å kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0