söndag

haha de gick ju sådär med att blogga :P men men skriver ju lite nu iaf..

kom precis hem från min syster gått helt själv på den mörka vägen hem med fullmåne fast som tur var såg man inga varulvar :P haha eller något annat för den delen.. knappt så man såg vägen..

men nu är jag hemma igen å ska la ta och sova så man orkar jobba i morgon.. har tänkt att springa rundan utan pulsinterval i morgon å bara springa så mycket man orkar för att se vad man klarar den på.. så hoppas de inte regnar och att man mår lite bättre känns som om man är förkyld men ändå inte, sedan får man se vad knät klarar av fast de har ju inte hindrat mig innan gör de ont så är de ju bara att ta i ännu mer så går de över gränsen för vad man känner :P sedan blir de hem å köra lite situps på brutalbänken som man har fixat eller ja man är fastspänd i bena å hänger upp och ner å kör situps både bättre träning och så får jag inte så ont i rumpan :P just nu så sticker ju svanskotan typ ut lite jobbigt :P

men men sängen nästa natti natt å sov så gott kramar

en sak till jo då de är bara bra med mig förutom att jag känner mig lite dålig och bara tränat 4 pass i veckan så de får bli 6 nästa vecka istället..
hoppas allt är bra med dig Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0