svar

tänkte bara svar lite snabbt på en kommentar

Anonym om torsdag:
allvatligt, flytta hem till sina föräldrar när man är i en ålder av 24 år bara för att någon har grova tränings problem. Dags att tänka om grabben!

jag flyttar inte men för att jag har några träningsproblem vadå bara för att man vill hålla igång har man problem då?
å om jag skulle "flytta" hem så skulle de var för att jag kommer jobba 6 till 6 å då skulle jag inte ha mycket tid över om jag skulle åka hem tar då har jag ju en resa på 2 timmar varje dag..
men om man har tränigns problem om man gjorde de så får jag la åka hem å sedan träna å dra ner på sovandet lite så man hinner med allt..

men men ha de så bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0