tisdag

jobbat på som vanligt idag fast de inte gick så bra alla telefoner krånglade i testen å ville inte koppla upp när man skulle testringa dem så fick inte gjort så många.. så hoppas på att de går bättre i morgon :P

sedan kom jag hem vi halv 6 tiden å kände att de var lite sent att börja träna eftersom Martin skulle komma förbi med skruvdragan så man kunde skruva fast steget upp till sängen..

så de blev att jag gick ut och gick en sväng istället vilket gör att jag få träna lördag söndag istället eftersom jag inte har tränat riktigt måndag tisdag..

å nu hade jag tänkt att kolla på simpsons men tyvärr så är de tråkig fotboll istället så läger mig nog istället

natti natt kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0