träning idag iaf

var på jobbet vid 6 tiden så man fick en timme övertid sedan har man försökt att repa kort hela dagen men eftersom de enkla felen är slut så får man ta de lite mer avancerade så lyckades iaf lagat 15 kort..

sedan när man kom hem så var de bara att göra sig i ordning för att ut och springa rundan vilket var riktigt jobbigt eftersom de blåser så in i he***te :P fast de får man la ta när man bor på skara slätten :P

fick min tid till operationen idag oxå ska var där 7:30 den 2 oktober å tror inte jag kommer kunna se vad de gör eftersom man kommer bli helt nersövd å inte bara bedövning i knät.. så man får ligga på uppvakningsavdelning en stund efter operationen fick oxå men tvätt instruktioner hur man ska tvätta sig dagen innan och på operationsdagen :P tyckte de var lite kul..

men men nu ha jag nog fått med allt som har hänt idag så nu blir de la sängen för min del natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0