trött på jobbet :P

har varit en riktigt seg dag på jobbet idag förstår inte varför sov ju iaf nästan 7 timmar men men jag klarade av dagen iaf.. fick reda på att jag ska vara utlånad till p-sök i morgon jippi eller inte fast alltid kul att få göra något annat ibland å de är ju sista dagen för mig denna veckan så de ska nog gå bra..

när man kom hem var de bara att byta om och ge sig ut och springa.. var riktigt jobbigt eftersom jag var så trött men de var bara att springa på fast funderade på att inte springa hela rundan utan skippa den ena och bara springa hem istället eftersom de är så kallt oxå.. fast när jag kom till korsninge så svängde jag vänster bort från mitt hem å körde den iaf även att de var jobbigt :P men måste ju träna min tid kan ju inte bara ge upp så inte likt min :P

sedan blev jag bortbjuden till min syster på fika så har varit där tills nu å kollat lite på tv oxå..

men nu är de sängen för min del, natti natt å sov så gott kramar

Kommentarer
Postat av: F.

lycka till imorgon då. ska tänka på dig.

2009-10-01 @ 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0