torsdag

har inte hänt så mycket denna veckan bara jobbat på som vanligt hade pu samtal med min nya chef men han hade inte så mycket att säga eftersom han bara har varit min chef 8 dagar..
sedan så blir de nog att man ska jobba lördag och då stannar jag i Fåglum i morgon så jag inte behöver gå upp så tidigt på lördagen..

i tisdags på vägen hem så åkte jag förbi freilis och lämnade mina däck där så han kan sätta på nya så får la åka förbi på måndag och hämta dem å bli 6000kr fattigare..

när man kom hem så fixade man lite fruktsallad innan man gick ut å gick riktigt gott med de ;) å nyttigt oxå resten av dagarna så har jag gjort samma sak när jag kommit hem, har varit ute och gått lite över 1,2mil varje dag.. sedan på dagarna så har jag bara tagit de lugnt

de är la de som har hänt de senaste dagarna.. men ska försöka sova lite nu natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0