lyxfällan nästa :P

lön i morgon men tyvärr så kommer den ta slut direkt eftersom man inte får jobba någon mer övertid eftersom man har jobbat för mycket i år så nu kommer man inte få ut mer än 15783 kr å de kostar mig ju 7000kr att ta mig till jobbet men diesel, försäkring, skatt och lånet på den.. så med mina vanliga räkningar och hyra så har jag räkningar på 13500.. och med lite snabbt räknande så har jag bara 2283kr till mat och något att ha kul med.. fast de senaste har jag handlat mat för runt 2000kr så de kommer ju inte bli något över länger..
får ta och hitta ett till jobb som man kan ha på helgen så man får in lite mer pengar..

annars så har de inte hänt så mycket semester snart iaf.. då har man något att se fram emot.. äntligen lite vila så man kanske kan må lite bättre..

men ska sova nu istället tror jag natti natt kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0