bla bla bla

Får ta oh lägga in ett snabbt inlägg är medans man väntar på att Johanna ska bli färdig å min syster ska komma för att sedan åka till Fåglum..

Hände för något kul i fredags då.. jobbade som vanligt sedan efter jobbet så åkte man direkt in till Lidköping för att kolla om någon av sportaffärerna hade lite reservdelar till min snowboard bindningar.. men så tyvärr så hade de inte de å de tog inte så lång tid att kolla de heller.. så nu hade man bara några timmar att gå omkring där till Johanna kom..

Träffade Martina en lite snabb sväng å sedan ringde på en annons på några takräcken som de blev att man åkte å köpte men Källby är inget ställe man ska köra omkring i de hade ju gjort om vägran för ett år sedan så kom ju lite fel eftersom de inte var med på gpsen.. sedan gick am omkring i Lidköping i någrta timmar till innan hon kom..

 

Sedan igår så gjorde vi inte så mycket tog de bar lugnt å kollade på melodifestivalen hos min syster..

De sista blev lite kort för nu ska jag ta å göra mig i ordning innan de andra kommer :P

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0