dagen kunde ha blivit bättre :(

var inne i Lidköping för att skaffa en present tills i morgon å hittade en sedan handlade lite..

å efter de åkte jag hem å tränade å gick bort till min syster som jag skrev innan..

men här kommer de som gjorde dagen riktigt dålig :(

hade inte hört något från Johanna på hela dagen men fick reda på varför.. fick reda på att man kanske snart är singel igen eftersom man hade berättat vad man har haft för tankar å hon kunde inte vara ihop med någon som hade de tankarna.. så nu väntar man på ett svar om man har någon att ge bort presenten till eller om man bara får slänga den å bli singel igen :( kunde verkligen ha haft en bättre dag..
men jag får la skylla mig själv eftersom jag är som jag är å har haft de tankarna har blivit dumpad för de innan..

men ska la sova nu istället så jag kan vakna ensam till en jobbig dag men får la träna bort den :(
natti natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kan man säga, som ska få ens partner att dumpa en? Va har du för tankar egentligen?

2010-02-17 @ 21:22:38
Postat av: Emma =D

Du d där om att du får skylla dig själv för d tankarna stämmer inte, man kan INTE bara bestämma hur man ska må. Huvudsaken är ens handlingar & vad man gör. Stor kram

2010-02-17 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0