dålig dag

hänt lite mer idag än vad som hände igår..

var årsmöte på metall idag så vi fick smörgåstårta å så skulle de komma någon mer å prata men hans tåg var inställt så vi fick inte lika långt möte som vi skulle ha.. sedan jobbade man på som vanligt fram till 2 när vi hade gruppmöte å fika.. tyvärr så blev jag nog dålig i magen efter de å så har man lite förkylning på de :(
efter jobbet så åkte jag in till Lidköping för att de skulle kolla på min bil å se vad de skulle göra med den, men tyvärr så gick han hem kvart över 4 å jag var där 25 över :P
men jag fick iaf handlat å köpt tandkräm och skickat iväg Johannas saker så hon kan få dem..

sedan när man kom hem så hoppade man över träningen eftersom man mådde lite dåligt så gick ut å gick en runda istället för att sedan fixa lite mat till jobbet i morgon blev lite fisk å grönsaker får se hur de smackar i morgon

så mycket mer har de inte hänt så ska kolla färdigt på simpsons sedan blir de nog sängen tror jag..

natti natt kramar


Kommentarer
Postat av: V

Varför mådde du dåligt?

2010-02-25 @ 14:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0