fortfarande lite dåligt

känner mig fortfarande lite dåligt å helt slut i kroppen blev nog efter i lördags när man fastnade på jobbet :(

men jobbet gick la bra iaf fast var lite segt men är ju fredag i morgon..

efter jobbet så åkte man hen och betalade de roligt räkningarna och så hade man planerat att gå ut och gå sedan träna men blev lite annat.. gick ut å gick min runda men någon träning blev de inte var riktigt jobbigt att vara ute å gå i snöstormen som var här :P

blev att man satta sig i soffan å kollade på simpsons å sedan fixa de två nya avsnitten som hade kommit ut..

men nu har man kollar på alla dem å kanske är dax för sängen efter lite svar på kommentarer

börjar bli lite nyfiken på vilka som egentligen läser min blogg om man vet vem alla är eller om de är helt okända personer

har fått en kommentar från Josefin å förlåt om man är helt fel ute men har inte pratat med någon Josefin iaf inte vad jag kommer ihåg.. hoppas man inte gör bort sig nu :P men tack för att du tycker man verkar vara en jätte fin kille de hjälper ju en att tycka lite mer om en själv puss å kram på dig med..
å till er andra som tycker de med så tack till er med de betyder något för mig med att ni gör de..

sedan till "v" man blir ju lite nyfiken på vem du är som man inte har pratat med på ett tag :P kanske prata igen så man inte behöver vara nyfiken.. mådde dåligt för att man blev kall i lördags å sedan mådde man nog lite dåligt för att man hade ätit sötsaker magen tycker nog inte om de så mycket längre antinge blir jag dålig i magen eller så kommer de upp igen.. men du får ha de bra "v" pussar å ni andra får ha de med =)

men ska försöka sova nu å hoppas på att man mår bättre i morgon natti natt kramar


Kommentarer
Postat av: V

Usch, inte bra att du blir dålig av de. Tråkigt att höra. Visst går det att börjar prata igen, hade varit kul :)

2010-02-26 @ 01:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0